O nas

o nas

Przeprowadzimy badania i analizy, które służą do opracowania innowacyjnych technologii. Pomagamy w rentownej komercjalizacji nowych technologii

Realizujemy usługi badawczo-rozwojowe

Centrum innowacji STB oferuje sprawdzone procesy, które umożliwią Państwu transfer i łączenie wiedzy naukowej z biznesem. Nasza kadra naukowa realizuje zaawansowane usługi badawczo-rozwojowe.

Specjalizujemy się w obszarze nowoczesnych technologii:

  • energooszczędnych,
  • wykorzystujących odnawialne źródła energii,
  • zmierzających do stworzenia innowacyjnych produktów.

Pomagamy w trzech obszarach

Wspomożemy Państwu działania w następujących obszarach:

  • Usługi badawczo-rozwojowe (baza laboratoryjna , sprawdzone procesy i wykwalifikowana kadra).
  • Transfer technologii.
  • Pozyskanie kapitału / finansowania niezbędnego do prowadzenia badań.

Zespół badawczy do Państwa dyspozycji

Stworzyliśmy grono specjalistów, którzy łączą zaangażowanie oraz wiedzę zdobytą w Polsce i za granicą. Wśród nich są naukowcy o międzynarodowym dorobku.

W każdej chwili możemy sięgnąć po dodatkowe kompetencje, dzięki współpracy z wieloma przedsiębiorcami, uczelniami i Parkami Naukowo-Technologicznymi. Listę naszych Partnerów znajdą Państwo tutaj. 

Zaplecze laboratoryjne

Posiadamy nowoczesne, gotowe do wykorzystania zaplecze laboratoryjne. Jego standard, w połączeniu z kwalifikacjami naszej kadry, zadowala potrzeby najbardziej wymagających Klientów. W laboratoriach prowadzimy działalność badawczą i naukową na szeroką skalę.

Dysponujemy także laboratorium biotechnologicznym i mikrobiogazowym w ośrodkach naukowych w Gdańsku i Poznaniu.

AKREDYTACJE I WYRÓŻNIENIA CENTRUM INNOWACJI STB

 

ipad Slider
  • App Slide
  • App Slide
  • App Slide

Informujemy, że rozpoczęliśmy uczestnictwo w programie doradczo-szkoleniowym dla innowacyjnych firm – Akademii Menadżera Innowacji (AMI). Projekt ten jest skierowany do firm, które chcą zwiększyć swoją innowacyjność i konkurencyjność na rynku, nauczyć się nowoczesnego zarządzania oraz wdrażania innowacji.

AMI to jedyny taki program w Polsce. Jego unikalny charakter polega na wykorzystaniu efektu synergii pomiędzy wsparciem warsztatowym, doradczym, mentorskim i eksperckim. W wyniku udziału w AMI, przygotowane zostaną projekty wdrożeniowe odpowiadające na potrzeby z zakresu innowacyjności zdiagnozowane w przedsiębiorstwie, takie jak np. zarzadzanie talentami, stymulowanie współpracy B+R, kontaktów z klientami przy tworzeniu i doskonaleniu produktów. Celem AMI jest zwiększenie potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw poprzez podniesienie kompetencji pracowników.

AMI to projekt oferujący nam nie tylko szkolenia w postaci cyklicznych zjazdów z wykładami i warsztatami, ale również zapewniający indywidualne wsparcie doradców przez cały cykl uczestnictwa w programie. Projekt zakłada przede wszystkim:

  • promowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej innowacjom;
  • zbudowanie społeczności menadżerów innowacji;
  • przygotowanie grupy innowacyjnych menedżerów do tworzenia środowiska pracy stymulującego innowacje;
  • upowszechnianie dobrych praktyk w obszarze innowacji.

Celem AMI jest wyposażenie menadżerów i pracowników kluczowych dla procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem zmian, który prowadzi do wdrażania innowacji oraz wzmocnienie umiejętności zarządzania procesem innowacyjnym przez menadżerów polskich przedsiębiorstw, a także generowanie innowacji przez pracowników przedsiębiorstw.

AMI jest kompleksowym programem szkoleniowo-doradczym skierowanym do menedżerów i właścicieli przedsiębiorstw działających na terenie RP. Potrzeba realizacji takiego programu wynika wprost ze Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Celem projektu jest wyposażenie menedżerów przedsiębiorstw w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem zmian, umożliwiające wdrażanie innowacji. Program ten służy przekazaniu wiedzy o przygotowaniu organizacji do wdrażania zmian i wykształceniu odpowiednich umiejętności stymulujących postawy innowacyjne w firmach, wdrażanie innowacji i umiejętności zarządzania nimi (od etapu powstawania nowych pomysłów i ich weryfikacji przez sprzedaż produktu klientom i ich udoskonalenie do czerpania inspiracji z rynku oraz tworzenia nowych rozwiązań / doskonalenia istniejących). Obszary tematyczne Akademii Menadżera Innowacji oparte są na narzędziu diagnostycznym IHC i obejmują sześć kluczowych obszarów:

  1. Kulturę innowacyjności,
  2. Zrozumienie biznesu,
  3. Strategię,
  4. Strukturę organizacyjną,
  5. Potencjał i zasoby,
  6. Procesy